2019-2020 ÖĞRETİM YILI OKUL SERVİS ARAÇLARININ TESPİTİ İLANIDIR
T.C.
KARAMAN VALİLİĞİ
Abdurrahim Karakoç İlkokulu Müdürlüğü
2019-2020 ÖĞRETİM YILI OKUL SERVİS ARAÇLARININ TESPİTİ İLANIDIR
1.İŞİN NİTELİĞİ VE YERİ
Okulumuz Abdurrahim Karakoç İlkokulu öğrencilerinden okulumuza ulaşımı servisle sağlanan öğrencilerin velilerin isteği dikkate alınarak özel servis araçları ile ders öncesi okula ders bitimi evine taşınacağı servis araçlarının tespiti ve sözleşme imzalanması iş ve işlemleri
2. ŞARTNAMENİN VE EKLERİNİN NEREDEN VE HANGİ ŞARTLARDA ALINACAĞI
Taşıma işi için okulumuz taşıyıcıyı tespit komisyonunca hazırlanan şartname (EK- 1 ) ve ekleri Okul Müdürlüğümüzden 06.09.2019 tarihine kadar mesai günleri ve mesai saatleri içerisinde ücretsiz olarak istekli taşımacılar tarafından alınabilecektir.
3. SERVİS ARACI ÇALIŞTIRMA İŞİNİN YAPILMA YERİ, TARİHİ VE SAATİ
Bulunduğu İl-İlçe |
KARAMAN -MERKEZ |
Okulun Adı |
Abdurrahim Karakoç İlkokulu |
Taşıma Yapılacak Yaklaşık Öğrenci Sayısı |
30 |
Okulun Giriş Çıkış Saatleri |
Öğleden Önce :08:30-11:50 Öğleden Sonra:13:20-14:50 |
4. KOMİSYONA VERİLECEK BELGELER
Okul servis araçları taşıma işine katılabilme şartları ve istenen belgeler şunlardır.
a) Tebligat için adres beyanı, irtibat için telefon numarası, varsa faks numarası ve elektronik posta adresi
b) Gerçek kişi olması halinde servis çalıştırılması işin yapıldığı yıl içinde alınmış ticaret veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge
c) Tüzel kişi olması halinde mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı olduğu ticaret ve veya sanayi odasından servis çalıştırılması işine ilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge.
d) Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişilerde üçte birinin tüzel kişilik adına tescilli olduğuna ilişkin belgeler.
e) Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu
f) Tahdit ve/veya tahsis uygulanan illerde tahditli/tahsisli araç plaka belgeleri, diğer illerde taşıma işinde kullanılacak araçların OKUL SERVİS ARAÇLARI yönetmeliğinde belirtilen şartlara uygun ve gerekli izin belgeleri.
g)Taşımacın servis ve yolcu taşımacılığını gösterir. NACE kodlu faaliyet belgesi
5. İLANA ÇIKIŞ TARİHİ:
29.08.2019
6. İSTENEN BELGE VE EVRAKLARIN TESLİM TARİHİ
06.09.2019 tarihi saat 10:00 a kadar
AÇIKLAMALAR
1. İş bu ilan Taşımacıyı Tespit Komisyonumuzun 29/09/2019 tarih ve 1 no'lu kararı ile hazırlanmıştır.
2. Teklif ve belgeler şartnamede açıklandığı şekli ile hazırlanarak okul idaresine 06.09.2019 Cuma günü saat 10:00 a kadar tutanak karşılığında teslim edilecektir. Belirtilen gün ve saate kadar dosyayı teslim etmeyenler sürece katılamazlar.
3. Taşımacıyı tespit komisyonuna verilen dosyalar her hangi bir sebeple geri alınamaz.
4. Sözleşme her yıl yenilenecektir.
29.08.2019
TAŞIMACIYI TESPİT KOMİSYONU
Adres :Fenari Mah.Kazım Karabekirpaşa Cad. No:31 B/Blok Merkez/ KARAMAN
Telefon: 03382144420
E-POSTA: 741060@meb.k12.tr
İnternet adresi: http:// abdurrahimkarakoc.meb.k12.tr/
Adres:
Mollafenari mahallesi çarşı polis karakolu karşısı Merkez/Karaman
Telefon
03382144420